Yönetim
- Başkan Yardımcıları
- Belediye Meclis Üyeleri
- Encümen Üyeleri
- Komisyonlar
-
Müdürlükler
- -Afet İşleri ve Risk Yönetimi
- -Basın Yayın ve Halkla İlişkiler
- -Destek Hizmetleri
- -Emlak ve İstimlak
- -Etüd Proje
- -Fen İşleri
- -Gelirler
- -Hukuk İşleri
- -İklim Değişikliği ve Sıfır Atık
- -İmar ve Şehircilik
- -İnsan Kaynakları ve Eğitim
- -Kentsel Tasarım
- -Kültür, Sanat ve Sosyal İşler
- -Mali Hizmetler
- -Muhtarlık İşleri
- -Özel Kalem
- -Park ve Bahçeler
- -Rehberlik ve Teftiş Kurulu
- -Ruhsat ve Denetim
- -Sağlık İşleri
- -Temizlik İşleri
- -Veteriner İşleri
- -Yapı Kontrol
- -Yazı İşleri
- -Zabıta
- Organizasyon Şeması
- Etik Komisyonu
- Muhtarlıklar
Müdürlükler
Gelirler Müdürlüğü
Müdür: Feridun VAROLKepez Belediyesi Hizmet Binası
Teomanpaşa Mahallesi Yeşilırmak Caddesi No:4
Haritada Göster
0242 310 58 58 Dahili: 1101
malihizmetlermd@kepez-bld.gov.tr
Gelirler Müdürlüğü, belediyemizin mali kaynaklarını düzenli, şeffaf ve etkin şekilde yönetmekle sorumlu olan, yerel yönetimin ekonomik sürdürülebilirliğini sağlayan temel birimlerden biridir.
Müdürlüğün temel amacı; belediye hizmetlerinin finansmanını sağlayacak tüm gelirlerin (emlak vergisi, çevre temizlik vergisi, ilan-reklam vergisi, kira ve harçlar gibi) yasal çerçevede tahakkukunu ve tahsilatını gerçekleştirmektir. Bu süreçte hem vatandaşlara kolaylık sağlayan hizmet modelleri sunar hem de mali disiplini gözeterek belediyenin bütçe dengesine katkı sunar.
Gelirler Müdürlüğü, mükellef bilgilerinin güncellenmesi, borç sorgulama, ödeme takibi, yapılandırma işlemleri gibi hizmetleri modern altyapılarla yürütmekte; e-belediye sistemi üzerinden çevrim içi tahsilat gibi dijital çözümlerle hizmet erişimini kolaylaştırmaktadır.
Müdürlük ayrıca, vatandaş bilgilendirme çalışmaları ve ödeme kolaylıklarıyla gelir tahsilatlarında gönüllü uyumu artırmayı hedeflemektedir. Böylece hem vatandaş memnuniyeti sağlanmakta hem de belediye gelirleri güvence altına alınmaktadır.
“Güçlü mali yapı, sürdürülebilir hizmet” anlayışıyla çalışan Gelirler Müdürlüğü, kaynakların verimli yönetilmesini sağlayarak belediyemizin hizmet kalitesine ve finansal gücüne doğrudan katkıda bulunmaktadır.
Müdürlüğün temel amacı; belediye hizmetlerinin finansmanını sağlayacak tüm gelirlerin (emlak vergisi, çevre temizlik vergisi, ilan-reklam vergisi, kira ve harçlar gibi) yasal çerçevede tahakkukunu ve tahsilatını gerçekleştirmektir. Bu süreçte hem vatandaşlara kolaylık sağlayan hizmet modelleri sunar hem de mali disiplini gözeterek belediyenin bütçe dengesine katkı sunar.
Gelirler Müdürlüğü, mükellef bilgilerinin güncellenmesi, borç sorgulama, ödeme takibi, yapılandırma işlemleri gibi hizmetleri modern altyapılarla yürütmekte; e-belediye sistemi üzerinden çevrim içi tahsilat gibi dijital çözümlerle hizmet erişimini kolaylaştırmaktadır.
Müdürlük ayrıca, vatandaş bilgilendirme çalışmaları ve ödeme kolaylıklarıyla gelir tahsilatlarında gönüllü uyumu artırmayı hedeflemektedir. Böylece hem vatandaş memnuniyeti sağlanmakta hem de belediye gelirleri güvence altına alınmaktadır.
“Güçlü mali yapı, sürdürülebilir hizmet” anlayışıyla çalışan Gelirler Müdürlüğü, kaynakların verimli yönetilmesini sağlayarak belediyemizin hizmet kalitesine ve finansal gücüne doğrudan katkıda bulunmaktadır.
Özgeçmiş bekleniyor.
