Kepez’den “Muhtar Hattı” hizmeti.

2 Nisan 2010, Cuma - 22:34
Kepez’den “Muhtar Hattı” hizmeti.

Kepez Belediyesi, muhtarların taleplerini, şikâyetlerini sonuçlanıncaya kadar internet üzerinden takibini yapabileceği ve bir ilk olan “Muhtar Hizmet Masası” uygulaması başlattı. 

Kepez Belediyesi’nden ilçedeki muhtarları, belediye ile ilgili hizmet taleplerinde rahatlatacak hizmet. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’nün talimatıyla, muhtarların, belediye ile ilgili hizmet taleplerini internet üzerinden yapabilmeleri amacıyla “Muhtar Hizmet Masası” kuruldu. Antalya’da ilkleri gerçekleştiren Başkan Tütüncü, bir diğer adı “Muhtar Hattı” olan bu hizmetiyle de bir ilki daha gerçekleştirmiş oldu. Muhtarları bilgilendirme toplantısının ardından “Muhtar Hizmet Masası” hizmete girdi.

Belediye`ye gelmeden sıkıntılar çözülecek.


Bu hizmetle muhtarlar, taleplerini, mahallelerin yerel yönetimle ilgili sıkıntılarını internet üzerinden hızlı bir şekilde Kepez Belediyesi’ne iletebilecek. Muhtarlar, Kepez Belediyesi’ne gelmeden, taleplerinin sonuçlanıp sonuçlandığını internet üzerinden takibini yapabilecek. 
Muhtarlar, “www.kepez-bld.gov.tr” internet sayfasında oluşturulan “Muhtar Hattı” linkini tıklayarak, kendilerine verilen şifre ile güvenli bir şekilde sisteme girebilecekler. Sisteme girdikten sonra muhtarlar, önerilerini, şikayetlerini, isteklerini, ilgili birim müdürlerine yazabilecekler. Muhtarlık Hizmet Masası kanalı ile gelecek olan şikayetler ve dilekler ise ilk olarak Başkan Hakan Tütüncü, sonra Kepez Belediye Başkan Yardımcıları son olarak da birim müdürleri tarafından incelenecek ve gereği yapılacak. Kepezli muhtarlar da, taleplerinin, şikayetlerinin olumlu veya olumsuz sonuçlandığının takibini de sistem üzerinden yapabilecek.

Bu uygulama belge niteliği taşıyacak.


Kepez Belediyesi meclis salonunda düzenlenen toplantı ile ilçedeki muhtarlar, “Muhtar Hattı” hizmetiyle ilgili bilgilendirildi. Toplantıda bir konuşma yapan Kepez Belediye Başkan Yardımcısı Gürsel Kaya, bu uygulama ile muhtarların belediye`ye gelmeden, şikayet ve önerilerini başkan yardımcılarına, müdürlüklere bildirebileceğini, şikayetlerin ve önerilerin olumlu veya olumsuz takibini yapabileceklerini söyledi. Bu uygulamanın bir belge niteliği taşıyacağının da altını çizen Kaya, “Muhtarlarımız, böyle bir talepte bulundum ama yapılmadı, şikayetinde bulunuyordu. Bu proje ile muhtarlarımızın istekleri kayıt altına alınacak. İsteklerinin yapılıp yapılmadığının takip edebilecekler.  Sizden böyle bir talebim olmuştu ama yapılmadı deme hakkı artık olmayacak. Bu uygulama ile aslında muhtarlarımıza, talepleriniz olmadığı zaman bizi halka şikayet edin de diyoruz” ifadesini kullandı.”

Muhtarlarımıza her zaman kapımız açık.


Bu uygulamanın bir paylaşım sistemi olduğunun altını çizen Gürsel Kaya, Muhtar Hizmet Masası ile muhtarlara belediye`ye gelmeyin demelerinin asla söz konusu olmadığına işaret ederek, “ Hizmet elçisi olarak gördüğümüz muhtarlarımızı çok seviyoruz. Başkanımız Hakan Tütüncü, muhtarlarımızın daha güzel hizmet alabilmeleri için büyük gayret gösteriyor. Kapımız her zaman muhtarlarımıza açık. Muhtarlarımızı yanımızda görmek bizleri mutlu ediyor. Muhtarlarımızı, hizmet taleplerinde rahatlatmak amacıyla bu hizmeti başlattık.” şeklinde konuştu.

Muhtarlardan hizmet teşekkürü.


Başkan Yardımcısı Kaya’nın konuşmasından sonra Bilgi İşlem Sorumlusu Umut Öncel, uygulama hakkında muhtarlara bilgi verdi, soruları cevaplandırdı. Muhtarlara,  “Muhtar Hizmet Masası” uygulamasını nasıl kullanacakları ile ilgili kitapçık da verildi.
Kepez Muhtarlar Derneği Başkanı Feyzullah Büyükkeleş de, kendilerini rahatlatacak olan bu hizmetinden dolayı Başkan Hakan Tütüncü’ye teşekkür etti.