KEPEZ’DEN VATANDAŞA “ ŞİKAYET MASASI”. 19.08.2009

9 Ekim 2009, Cuma - 23:02
KEPEZ’DEN VATANDAŞA “ ŞİKAYET MASASI”. 19.08.2009

Kepez Belediyesi, talebin sonuçlanıncaya kadar takibinin yapılacağı muhtarlık masasından sonra, ilçe halkının isteklerine, dileklerine çözüm bulanacağı “vatandaş şikayet masası” kuruyor.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’nün “Vatandaşın hizmetkarıyız” anlayışı sözde kalmıyor. Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nde misafir gibi ağırlanan ilçe halkının şikayetlerine, taleplerine çözüm bulunacağı, “vatandaş şikayet masası” kuruluyor. Muhtarların, taleplerinin sonuçlanıncaya kadar takibinin yapılacağı muhtarlık masası kurulmasını kararlaştıran Başkan Tütüncü’nün talimatıyla, belediye ile ilgili işlemlerinde vatandaşı rahatlatmak amacıyla “şikayet masası” oluşturuluyor.
İlçe halkı, belediye gelerek veya mail, telefon ve faks yoluyla şikâyetlerini, dileklerini, taleplerini “vatandaş şikayet masasına” iletecek. Şikayet masası, haftanın 7 günü 24 saati Kepezliler’in hizmetinde olacak.
Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nde kurulacak olan masada görevli hostesler, talepte bulunan vatandaşa bir numara verecek. İsteği bilgisayara kayıt edilecek olan vatandaş da kendisine verilen numara ile talebiyle ilgili hangi işlemin yapıldığını internet üzerinden veya telefonla takip edebilecek. Masada görevli hostesler de, şikâyet konusuyla ilgili işlem yapıldıktan sonra başvuruda bulunan kişiyi telefonla bilgilendirecek. Böylece vatandaş, bürokratik engellerle uğraşmadan, belediye gitmeden, hızlı bir şekilde isteğine çözüm bulmuş olacak.
Başkan Hakan Tütüncü de, beyaz masaya gelen talepleri, bu taleple ilgili hangi işlemlerin yapıldığını bilgisayardan takip edecek. Şikâyet masasısın yanı sıra Tütüncü, salı günü gerçekleştirilen vatandaşı kabul gününde ve mahalle ziyaretleriyle de ilçe halkının dertlerini dinliyor.
Alt yapı çalışmaları devam eden muhtarlık masası ve vatandaş şikayet masası, Eylül ayında Kepez halkına hizmet vermeye başlayacak.