“Kepez’in imajını değiştirdik”

4 Aralık 2013, Çarşamba - 07:36

Başkan Hakan Tütüncü, yaptıkları önemli hizmetlerle Kepez’in imajını değiştirdiklerini söyledi.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Kepezaltı ve Santral mahallesi sakinleriyle sabah kahvaltısında bir araya geldi.

Ak Parti Kepez Belediye Meclis Üyesi aday adayı Süleyman Üzer’in verdiği kahvaltıya, Ak Parti Kepez İlçe Başkanı Bahattin Bayraktar’ın yanı sıra Kepezaltı Mahalle Muhtarı Yusuf Küçük, Santral Mahalle Muhtarı Bahri Çetin ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Kepez’in dünü ile bugünü çok çok farklı

Başkan Tütüncü yaptığı konuşmada, göreve geldiği günden bugüne ilçe halkıyla kardeşliklerini, hemşehrilik bağını derinleştirmeye ve büyütmeye önem verdiklerini belirtti.  Kepez’in mülkiyet ve şehircilikle ilgili problemlerinin çözümünde önemli bir mesafe aldıklarının altını çizen Tütüncü, yaptıkları başarılı çalışmalarla Kepez’in imajını değiştirdiklerini vurguladı.

Dün ile bugünün muhasebesinin yapılması gerektiğini anımsatan Tütüncü, “Kepez’in, 2009’daki görünümüyle 2014 yılına girmeye hazırlandığımız bugünlerdeki görüntüsü, imajı çok farklıdır. Diğer belediyelerin dikkatle izlediği bir ilçe haline geldik. Kepez Belediyesi bu işi nasıl yapıyor diye inceliyorlar, araştırıyorlar. Bu da şunu gösteriyor ki biz doğru yoldayız.”

Ünsal ve Kepezaltı’nın yollarına sıcak asfalt

Başkan Hakan Tütüncü, Kepezaltı ve Santral mahallelerinin müzminleşmiş, çözüm bekleyen sorunlarının çözümü noktasında gerekli adımları attıklarını, atmaya da devam edeceklerini kaydetti. Mülkiyet probleminden dolayı bölgede yol açımı ve park çalışması yapamadıklarını aktaran Başkan Tütüncü, vatandaşlara konforlu yol hizmeti sunmak için de iki mahallede ciddi bir asfalt çalışması gerçekleştirdiklerini belirtti.

Santral Mahallesi’nin, bu dönem sıcak asfalt hizmetiyle tanıştığını anımsatan Tütüncü, “Santral’de 6 bin 741 metre, Kepezaltı’nda ise 9 bin 868 metre sıcak asfalt döktük. Santral Mahalle’mizin semt pazarı sorununu çözdük. Bu mahallemizin güney sınırından geçen DSİ su kanalının çevre düzenlemesini yaptık. Yine Santral’i, yeni bir köprü inşaatıyla komşu olduğu Ünsal Mahallesi’ne bağladık.” ifadesini kullandı.

Kepez’de istikrar devam etmeli

Görevde bulundukları 5 yıllık sürede gece-gündüz çalışarak Kepez’de önemli hizmetler yaptıklarını işaret eden Başkan Hakan Tütüncü, konuşmasını şöyle tamamladı: “Yapmış olduğumuz çalışmalarla birlikte, daha çok yapmamız gereken hizmetler olduğunu biliyorum. Kepez için daha büyük hizmetler yapmalıyız. Yeni bir döneme giriyoruz. Yeni dönemde desteğinizi bizden esirgemeyin. İstikrarın devamı ve bu güzelliklerin büyüyerek sizlere gelmesi açısından bunun önemli olduğuna inanıyorum.”

Tütüncü, kahvaltıdan sonra Cezaevi Taksi Durağı’nı ziyaret edip, esnafın hizmetle ilgili isteklerini dinledi.