Son Haberler
- Motodrag yarışlarının startını Başkan Kocagöz verdi
- Başkan Kocagöz, “Kepez’de sevgi kazandı”
- Kepez’de aşureler kaynadı, bereket paylaşıldı
- Başkan Kocagöz,”Kepez’de oturmak bir ayrıcalıktır”
- Kepez’de Drag heyecanı başladı
- CHP Ankara Milletvekili Dinçer’den Başkan Kocagöz’e ziyaret
- Kepez, hortum felaketinin yaralarını sarıyor
- Kocagöz, “Daha güvenli bir Kepez için çalışıyoruz”
- Kepez’den Varsak Yaylası’nda Vişne Şenliği
- Kepez Belediyespor’da hedef, bütün branşlarda başarılı olmak
Kepez’de ‘Memnuniyet’ çok önemli
11 Temmuz 2019, Perşembe - 14:16Kepez Belediyesi, hizmet ağını güçlendiriyor. Türkiye’nin birçok ilinden daha fazla nüfus yoğunluğuna sahip olan ilçede, vatandaşlara daha kaliteli hizmet vermek için kolları sıvayan Kepez Belediyesi, hizmette sınır tanımıyor. Geçtiğimiz yıl belediye binasında gerçekleştirdiği yenileme çalışmaları ile daha şık ve modern bir yapıya kavuşan Kepez Belediyesi, şimdide teknolojiden yararlanarak vatandaşların belediye hizmetlerinden memnuniyet derecesini ölçüyor. Vatandaşların yoğun olarak hizmet aldığı ve belediye binasının giriş katında bulunan gelir servisine ‘Memnuniyet Anket Sistemi’ kuruldu. Ankette yer alan iyi, normal ve kötü kategorileri de emojilerle renklendirildi.
Kepez vatandaşın memnuniyetini ölçüyor
Alınan hizmet sonrası devreye giren sistem aracılığı ile vatandaşa aldığı hizmetten ne derece memnun olduğu soruluyor. Vatandaş belediyeden aldığı hizmetten çok memnun ise ‘iyi’ butonuna basarak gülen yüzü, biraz memnun ise ‘normal’ butonuna basarak tebessümlü yüzü, aldığı hizmetten memnun değil ise ‘kötü’ butonuna basarak üzgün yüzü seçerek memnuniyet derecesini bildirmiş oluyor. Vatandaş belediyenin verdiği hizmetten memnun değil ise ‘Memnuniyet Anket Sistemi’nde ikinci aşamaya geçiliyor. Bu aşamada da vatandaş neden memnun olmadığını bildiriyor. ‘Memnuniyet Anket Sistemi’ sonuçları raporlanarak, Kepezlilere daha kaliteli hizmet sunuluyor.